pátek 1. května 2015

Květen


Krásný květen, první máj Vám všem.
Můj dnešní pozdrav je ve znamení skla. Mám určitou slabost pro různé tvary skleněných nádob, ať jsou to skleničky, mísy, lahve, karafy, či jen obyčejné zavařovací sklenice. Mám ráda jejich zajímavé linie a barevné ladění, jejich korkové či zabroušené uzávěry. Nejen, že nám pomáhají uchovat přes rok řadu dobrot, jako jsou marmelády, kompoty, sirupy, ale jsou nepostradatelné  i jako krásná dekorace. A tak možná, když pokoukáte ve sklepě, ve spíži či na půdě možná nějakou tu buclatou skleněnou krásu objevíte, stačí ji dobře vydrbat a bude Vám opět dělat radost.
 




Zde je  můj kalendářní list, sklenice, které uchovají cokoliv od koření přes luštěniny, těstoviny, ale i knoflíky a v létě na zahradě i malá kmitavá světýlka.
 
I tentokrát tu najdete šest obrázků s různým rozlišením monitoru, stačí si jen kliknout na správnou velikost pravým tlačítkem na myši, vybrat ze záclonky "Nastavit jako pozadí" a potvrdit změnu.
 
 
 
1024 x 768
 
 

1280 x 800



 
1280 x 1024
 


 
1366 x 768



 
1440 x 900



 
1920 x 1200



A co dodat, ještě jednou krásný květen, plný slunce, rozkvetlých stromů a barevných květů,
mějte se krásně
Sonia
 
 

2 komentáře:

  1. Takže Soničko si moja krvná skupina :-) skleničky mam aj ja rada akekoľvek a čim viac tým lepšie :-) Pozdravujem krásne dni prajem.

    OdpovědětVymazat
  2. :-) to jsem ráda, že nejsem sama, mám plný sklep, skříňky a stále jich není dost! Krásné dny i Tobě :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komenty